Rosa
3 urteko gelan egindako lana
2012/01/23
DANBORRADA
Joan den ostegunean eskolako danborrada ospatu genuen. Aurten esan behar dut musikarekin ez zela arazorik izan eta oso ondo atera zen dena.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario